Skip to main content

administratief ‘gewoon’ alles goed geregeld

Voor de harde werkers

Voor wie er eigenlijk niks van wil weten

Eigenlijk wil je er zo min mogelijk mee te maken hebben, met die hele administratie. Dat geldt voor de meeste ondernemers, zeker ZZP’ers en klein MKB, die al lange dagen maken, alles zelf doen en met hun voeten zelf nog in de klei staan, of in de productie zitten.

Zulke ondernemers hebben geen ingewikkelde rapportages nodig of een luxe accountantskantoor. 

Wat je wel wil? 

Dat is hoe wij het zelf ook het liefst zien; lekkere korte lijntjes, makkelijk even bellen met degene die jouw zaak kent, de administratie zo actueel mogelijk bijgewerkt en op tijd even een berichtje dat je zelf de BTW nog moet afdragen: het gecontroleerde bedrag staat in de mail. Kijk, dát is handig!

zo werkt het:

Stap 1:
Kies zelf wat wij jou uit handen mogen nemen:

  • Facturen inboeken
  • Herinneringen versturen
  • Inkoopbonnen verwerken
  • BTW- aangifte per kwartaal
  • Jaarrekening 1x/jaar
  • Jaarlijkse belastingaangifte zakelijke en privé

Stap 2:

Geef bedrijfsomvang door, je ambities, huidige bank en met welke software je nu de administratie doet, zodat wij weten hoe en wat er gekoppeld kan worden.

Stap 3:

Ontvang een vaste prijs voor het hele jaar, die je in maandelijkse termijnen afdraagt. Eenmaal per jaar bepalen we of alles nog loopt zoals je zou willen. En heb je meer advies of extra eenmalige diensten nodig, dan boek je extra tijd op uurprijs en betaal je dus nooit te veel. 

Stap 4:

Bepaal of je als klant bij ons komt. Ja? Dan ontvangen we je graag bij ons op de vestiging of we komen bij je langs. We vinden champagne wat overdreven, maar een kop koffie en een goed gesprek is wel datgene waar we onze relatie mee beginnen. Wij zorgen voor gebak! 

‘Ze regelen
gewoon voor de zaak,wat ik nodig heb, zoals een Engelse vertaling

van mijn jaarrekening’

Michiel

vaste prijs

Bijvoorbeeld eenmansbedrijf, … facturen/jaar, 1 bankrekening, incl aangifte inkomstenbelasting privé (met hypotheek): € 1.800,- excl btw per jaar,

Betaling € 150,- per maand, excl btw, inclusief:

  • Eigen inlog voor real time inzage in administratie;
  • App voor scannen zakelijke pinbonnen;
  • Bijhouden facturen en vorderingen
  • BTW aangifte elk kwartaal
  • Jaarrekening 1x/jaar
  • Aangifte inkomstenbelasting / premie volksverzekeringen + partner
  • Jaarlijks check-up-gesprek: wat speelt er nog meer?
  • 5 dagen/week antwoord op financieel relevante vragen

onze belofte

We doen zoveel mogelijk geautomatiseerd en digitaal. Daardoor staan je gegevens in onze goed beveiligde omgeving, hoef je papieren bonnen niet eindeloos te bewaren en heb je met één druk op de knop inzicht in je financiële stand van zaken.

Niks doen en alles weten, perfect geregeld!


oomkb staat voor:

snel – simpel 



maar ook voor

Betrokken – eerlijk – persoonlijk


Wat als je meer wilt?

Stel dat je toch meer nodig hebt. Dat er dingen veranderen. Je krijgt personeel en je hebt te maken met contracten, voorwaarden, loonadministratie en wettelijke afdrachten. Dat regelen we voor je. Je belt even, we komen langs en breiden je pakket uit zodat je ook daarin voorzien bent.

Of voorzie je een groeispurt?

Een tweede vestiging, een concurrent opkopen of je bedrijf laten overnemen… dan komt er veel op je af. Handig om te weten dat OOMKB juist draait om dat zakelijke advies, het sparren en plannen wat handig is op welk moment. Ook daarvoor komen we naar je toe, los gefactureerd of via een offerte vooraf. 

Uitgangspunt:

  • Je bent altijd ‘bij’, geen achterstanden en onzekerheid
  • Je regelt zoveel mogelijk online en via de app
  • Je voldoet aan de wet en zet BTW op voorhand apart
  • Je weet precies wat er nog komt, rust en zekerheid!