5 redenen om voor OMKB te kiezen
Zoekt u een boekhouder en bent u benieuwd of OMKB de juiste partij is? Wij geven u 5 redenen om voor ons te kiezen!
1. Een boekhouder met hart voor het mkb
Wij zijn een laagdrempelig administratiekantoor met hart voor het midden- en kleinbedrijf. Waarom? Omdat we van een persoonlijke benadering houden. Als mkb’er steekt u niet alleen uw ziel en zaligheid in uw bedrijf, maar meestal ook een groot deel van uw eigen geld. Hierdoor bent u zich er extra van bewust hoe belangrijk het is om de zaken goed op orde te hebben. Daarnaast hebben mkb’ers meestal geen administratieafdeling en zijn ze niet altijd op de hoogte van actuele regelgeving en nieuwe kansen en mogelijkheden. Dan is het belangrijk om een betrouwbare partij te hebben die hierbij ondersteunt. Ons doel? U als ondernemer écht verder helpen!
2. Tijd besparen
Als ondersteunend administratie- en advieskantoor willen wij ervoor zorgen dat u de hele dag kunt doen waar u goed in bent. En dat is ondernemen! Daarom willen we u zoveel mogelijk werk uit handen nemen. Van de financiële en salarisadministratie tot de jaarrekening en de belastingaangifte; wij verzorgen het allemaal. Zo bespaart u flink wat kostbare tijd die u kunt gebruiken om uw onderneming te laten groeien!
3. Geen accountant, maar wél dezelfde kwaliteit
Wij hebben er bewust voor gekozen om ons als administratie- en advieskantoor te presenteren, en niet als accountantskantoor. Waarom? Omdat we laagdrempelig willen blijven en de prijzen voor onze cliënten in balans willen houden. Bent u bij ons dan wel verzekerd van de kwaliteit en diensten die een regulier accountantskantoor biedt? Jazeker! Ons lidmaatschap van de NOAB en onze samenwerking met Fiscount bewijzen dat, om vooral de enthousiaste reviews van onze klanten niet te vergeten!
4. Makkelijk en snel te bereiken
Als laagdrempelig kantoor willen we makkelijk bereikbaar zijn voor onze cliënten. Daarom kunt u altijd bij ons binnenlopen en maken we graag tijd om uw vragen te beantwoorden. Voor deze persoonlijke service hoeft u uiteraard niet te betalen. Om het u als drukbezette ondernemer extra makkelijk te maken zijn we iedere werkdag telefonisch én via WhatsApp te bereiken en kunt 24 uur per dag online uw eigen dossier inzien.
5. Uw financiële zaken op orde voor één vaste prijs
Steeds meer administratieprocessen worden gedigitaliseerd en geautomatiseerd. Door constant voorop te lopen met deze nieuwe ontwikkelingen en gebruik te maken van de nieuwste software, zijn we steeds minder tijd kwijt aan het verwerken van de administratie. Hierdoor zijn wij al gauw zo’n 50 procent goedkoper dan een regulier accountantskantoor. En het prettige is: voor onze standaarddiensten hanteren we vaste prijzen. Zo weet u precies waar u aan toe bent!
Zelf ontdekken waarom wij zo'n fijne partij zijn?
Maak een afspraak met ons en ontdek hoe wij ook úw bedrijf verder helpen!